E-Delivery: Elektronische leverbon
Om uw administratie te vereenvoudigen, kunnen wij bij het leveren een elektronische leverbon aanmaken. Zodra de flessen geleverd zijn, zit de bestelbon al in de mailbox en/of kan deze geraadpleegd worden op het klantenportaal.
Deze leverbonnen vermelden de flesnummers van alle geleverde en teruggenomen flessen. Ook de lotnummers van voedingsgassen en medische gassen worden vermeld. U tekent op het scherm van de scanner bij de chauffeur.
Een elektronische leverbon heeft verschillende voordelen ten opzichte van een traditionele, papieren leverbon:
- Leverbonnen worden verzonden via mail, er kunnen meerdere e-mailadressen opgegeven worden. Indien gewenst, kan de chauffeur nog steeds een papieren leverbon ter plaatse printen
- Snelle en veilige manier om facturen en leverbonnen rechtstreeks aan de boekhouding te bezorgen
- Eenvoudige controle om te zien of de factuur overeenkomt met de leverbon
- Leverbonnen en facturen blijven beschikbaar op het klantenportaal, u kan deze altijd raadplegen
Bent u reeds klant en wilt u in de toekomst de leverbonnen ook per e-mail te ontvangen? Stuur ons even een mailtje via het contactformulier en vermeld uw klantnummer. Wij activeren het zo snel mogelijk voor u!