Webcontent weergeven

E-Delivery: Elektronische leverbon

Om uw administratie te vereenvoudigen, kunnen wij bij het leveren een elektronische leverbon aanmaken. Zodra de flessen geleverd zijn, zit de bestelbon al in de mailbox en/of kan deze geraadpleegd worden op het klantenportaal.

Deze leverbonnen vermelden de flesnummers van alle geleverde en teruggenomen flessen. Ook de lotnummers van voedingsgassen en medische gassen worden vermeld. U tekent op het scherm van de scanner bij de chauffeur.

Een elektronische leverbon heeft verschillende voordelen ten opzichte van een traditionele, papieren leverbon:

  • Leverbonnen worden verzonden via mail, er kunnen meerdere e-mailadressen opgegeven worden. Indien gewenst, kan de chauffeur nog steeds een papieren leverbon ter plaatse printen
  • Snelle en veilige manier om facturen en leverbonnen rechtstreeks aan de boekhouding te bezorgen
  • Eenvoudige controle om te zien of de factuur overeenkomt met de leverbon
  • Leverbonnen en facturen blijven beschikbaar op het klantenportaal, u kan deze altijd raadplegen

Bent u reeds klant en wilt u in de toekomst de leverbonnen ook per e-mail te ontvangen? Stuur ons even een mailtje via het contactformulier en vermeld uw klantnummer. Wij activeren het zo snel mogelijk voor u!